top of page

ΣΥΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ

  • Τι είναι το BEST T.P.S. ;
    Το BEST Tyre Protection System είναι μια σύνθετη πολυμερής ρητίνη εμπλουτισμένη με τρίμμα ελαστικού και μκρο-ίνες. Έχει την μορφή βουλκανισμένου λάστιχου σε υγρή μορφή, που τοποθετείται μία φορά σε όλη την ζωή του ελαστικού και το προστατεύει από: Τρύπες συγκεκριμένης διαμέτρου, που προέρχονται από καρφιά, βίδες και άλλα αιχμηρά αντικείμενα Απώλεια Πίεσης, Διαρροές του αέρα από τα στεφάνια τις ζάντας, τους πόρους του λάστιχου, την βαλβίδα κλπ Αύξηση θερμοκρασίας Έλλειψη Ζυγοστάθμισης Αστοχία της αναγόμωσης
  • Ποιά είναι η νέα μυστική σύνθεση του BEST T.P.S.; Ποιά είναι τα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με άλλα "σφραγιστικά της αγοράς";"
    Το BEST T.P.S. είναι το μοναδικό προϊόν στην παγκόσμια αγορά που στεγανώνει με 100% επιτυχία, διαρροές από ζάντες, στεφάνια, ζουάν ή o-ring. Είναι το μόνο προϊόν στην αγορά το οποίο συνδυάζει ίνες και τρίμμα ελαστικού σε μεγάλες ποσότητες. Τα περισσότερα σφραγιστικά περιέχουν είτε τρίμμα είτε ίνες. Σε περίπτωση που περιέχουν ίνες, σε κάποια προϊόντα, παρατηρούνται και ψήγματα σκόνης γόμας, σε ελάχιστες ποσότητες. Το πλεονέκτημα του προϊόντος μας που περιέχει και τα δύο, είναι ότι οι ίνες δημιουργούν ανθεκτικά (με μηχανική αντοχή) μπαλώματα και το τρίμμα σφραγίζει τρύπες μεγαλύτερης διαμέτρου. Το δύσκολο σημείο της παραγωγής είναι να διατηρηθεί ίση και ομοιόμορφη κατανομή σε ίνες και ψήγματα ελαστικού μέσα στην μάζα του προϊόντος.
  • Γιατί είναι σημαντικό να διατηρηθεί ίση και ομοιόμορφη κατανομή σε ίνες και ψήγματα ελαστικού;
    Ο λόγος για τον οποίο όλες οι ουσίες θα πρέπει να κατανεμηθούν ισόποσα στην ρητίνη είναι πολλοί αλλά μπορούν να ομαδοποιηθούν σε δυο κατηγορίες: a. Διασπορά εν ακινησία. (μέσα στο δοχείο) b. Διασπορά εν κινήσει. (μέσα στο τροχό) Είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις υλικά διαφορετικού ειδικού βάρους, ίσο- κατανεμημένα μέσα σε ένα υγρό. Οι ίνες και το τρίμμα έχουν διαφορετικό ειδικό βάρος (Βάρος/Όγκο) αλλά επίσης έχουν μεγάλη διαφορά σε αναλογία βάρους / συνολική επιφάνεια του μορίου τους. Αποτέλεσμα των πιο πάνω είναι ότι το μείγμα κινδυνεύει να διαχωριστεί. Η μυστική σύνθεση του BEST T.P.S. εξασφαλίζει ότι το προϊόν δεν θα διαχωριστεί ποτέ. Σαν αποτέλεσμα το προϊόν μπορεί να διατηρηθεί στο δοχείο για πάντα. Και στο ελαστικό να λειτουργεί για όλο τον νόμιμο χρόνο ζωής του ελαστικού.
  • Μπορεί το BEST T.P.S. να εφαρμοστεί σε όλα τα οχήματα;
    Ναι. Υπάρχουν δυο τύποι υλικού BEST T.P.S. ,το οποίο μπορεί να αντεπεξέλθει στις ανάγκες κάθε οχήματος εντός η εκτός δρόμου.. BEST T.P.S. ΕNFORCED , για να χρησιμοποιηθεί σε βαριάς χρήσης οχήματα, φορτηγά, εκσκαπτικά κλπ. BEST TYRE DOCTOR, για να χρησιμοποιηθεί σε ελαφριά οχήματα όπως αυτοκίνητά, τζιπ, pick-ups, κλπ. Το προϊόν αυτό διατίθεται σε KIT επισκευής το οποίο περιέχει ένα κομπρεσέρ αυτοκινήτου και όλα τα μικρο-εργαλεία για την τοποθέτησή του μετά το κλατάρισμα, ως επισκευή.
  • Πως τοποθετείται το BEST T.P.S.;
    Η εφαρμογή του είναι πολύ απλή. Το BEST T.P.S. εγχύεται μέσα στο ελαστικό από την βαλβίδα με την παρεχόμενη αντλία. Σε καμία περίπτωση δεν είναι αναγκαίο να ξεζανταριστεί το ελαστικό. Το προϊόν μπαίνει με τον αέρα από την βαλβίδα.
  • Πόσα λίτρα χρειάζονται για την σωστή λειτουργία κάθε ελαστικού;
    Η ποσότητα εξαρτάται από το εμβαδόν της εσωτερικής επιφάνειας του ελαστικού που πρέπει να καλυφθεί. Για αυτό το λόγο οι μηχανικοί μας έχουν εκπονήσει λίστες με όλες τις διαστάσεις των ελαστικών και τις αντίστοιχες απαιτούμενες ποσότητες. Οι λίστες είναι διαθέσιμες σε κάθε πελάτη μας. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για πληροφορίες.
  • Πόσα ml υλικού εισέρχονται στο ελαστικό με κάθε πλήρη διαδρομή της αντλίας;
    Η αντλία εγχύει 100 ml ανά πλήρη διαδρομή. Δηλαδή για κάθε λίτρο απαιτούνται 10 πλήρεις εμβολισμοί. Για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις και να διευκολυνθούν οι υπολογισμοί οι πίνακες αναγράφουν και την ποσότητα σε λίτρα και τους απαραίτητους εμβολισμούς.
  • Πρέπει να τοποθετηθεί ολόκληρη η προτεινόμενη ποσότητα;
    Οπωσδήποτε. Οι μηχανικοί μας έχουν ογκομετρήσει τον εσωτερικό χώρο όλων των γνωστών διαστάσεων των ελαστικών και έχουν υπολογίσει την ποσότητα που απαιτείται για να καλύψει ολόκληρη την εσωτερική επιφάνεια του ελαστικού. Η σωστή λειτουργία του ελαστικού δεν "υποφέρει" από παραπάνω ποσότητα. Αντιθέτως, με λιγότερη ποσότητα θα δυσλειτουργήσει. Εάν εισαχθεί ακριβώς η απαιτούμενη από τους πίνακες ποσότητα, τότε η λειτουργία είναι ασφαλής. Από την άλλη εάν εισαχθεί λιγότερη από την προτεινόμενη ποσότητα, ή οι διαδρομές της αντλίας δεν είναι πλήρεις, τότε ενδεχομένως να υπάρξει πρόβλημα σε σχέση με την προστασία μιας και δεν θα υπάρχει αρκετή ποσότητα υλικού εντός του ελαστικού. "Πλήρης διαδρομή" καλείται το ανέβασμα εμβόλου επάνω – επάνω και το κατέβασμα μέχρι κάτω. Τα κυριότερο λάθος που έχει παρατηρηθεί συμβαίνει όταν ο εγκαταστάτης δεν σηκώνει εντελώς το έμβολο. Για αυτό το λόγο συστήνουμε μια πολύ εύκολη οδηγία: Σηκώστε μέχρι να ακουστεί ένας ήχος (τακ) και πιέστε μέχρι να ακουστεί ξανά ο αντίστοιχος ήχος στο κάτω σημείο (τακ).
  • Ποιά είναι η δυνατότερη αγορά του προϊόντος;
    Το BEST T.P.S. θα προστατεύσει οποιοδήποτε "Τubeless" (χωρίς αεροθάλαμο) ελαστικό στην αγορά. Όμως ο κύριος στόχος μας είναι τα βαριάς χρήσης ελαστικά σε λατομεία, ορυχεία κλπ. Η κύρια εφαρμογή και στόχος μας στην αγορά είναι οι εκσκαφείς, τα φορτηγά, τα ντάμπερς κλπ. Σε αυτά τα βιομηχανικού τύπου ελαστικά, το μεγαλύτερο πλεονέκτημά μας είναι το γεγονός ότι το BEST T.P.S. θα σφραγίσει όλες τις διαρροές από τις ζάντες, από τα στεφάνια και τους εσωτερικούς πόρους. Πρόσφατα , φθηνής παραγωγής ελαστικά έκαναν την παρουσία τους στην αγορά έχοντας αρκετά προβλήματα διαρροής από εσωτερικούς πόρους. Είμαστε περήφανοι να αναφέρουμε πως το BEST T.P.S. παρουσιάζει 100% επιτυχία στην σφράγιση τέτοιων διαρροών.
  • Το BEST T.P.S. θα σφραγίσει διαρροές από τα στεφάνια στην διαιρούμενη ζάντα;
    Απολύτως ΝΑΙ. Το BEST T.P.S. είναι μοναδικό προϊόν στην παγκόσμια αγορά που σφραγίζει όλες τις διαρροές από στεφάνια, ζουάν ή o-ring, στις διαιρούμενες ζάντες. Το προϊόν πρέπει να τοποθετηθεί στην σωστή ποσότητα, να συμπληρωθεί η ενδεδειγμένη πίεση και το μηχάνημα να δουλέψει. Όσο δουλεύουν τα λάστιχα, το BEST T.P.S. απλώνεται, ζεσταίνεται, και σφηνώνεται μέσα στα κενά διακόπτοντας όλες τις διαρροές. Προσοχή: Το BEST T.P.S. στεγανώνει πόρους και τρύπες στο λάστιχο και όχι στο μέταλλο. Ποτέ δεν σφραγίστηκε τρύπα στο σώμα της ζάντας.
  • Το BEST T.P.S. χρησιμοποιείται σαν πρόληψη ή σαν επισκευή;
    Το BEST T.P.S. αποτελεί καθαρά πρόληψη. Πολλά βουλκανιζατέρ όμως το χρησιμοποιούν και ως επισκευή ώστε να γλιτώσουν τον χρόνο, τον κόπο και το κόστος της επισκευής. Στην περίπτωση αυτή εάν κάποιος προτίθεται να δοκιμάσει την χρήση του υλικού εκ των υστέρων, δηλαδή μετά την ζημιά, ως επισκευή, θα πρέπει πρώτα να τοποθετήσει το Best στο ελαστικό, να γυρίσει τον τροχό ώστε η περιοχή του τραύματος να βρεθεί προς τα κάτω και να δώσει αρκετό χρόνο ώστε το υλικό να βρεθεί επάνω από το τραύμα. Είναι ακόμα καλύτερα εάν το όχημα με το τραυματισμένο λάστιχο κινηθεί λίγο μετά την τοποθέτηση του υλικού, με το καρφί στην τρύπα. Εναλλακτικά θα μπορούσαμε να χτυπήσουμε το λάστιχο στο πέλμα επάνω στην πληγή με ένα σφυρί Μετά πρέπει να βγει το καρφί, πάντα αποθηκεύοντας το ελαστικό με την τρύπα προς τα κάτω.
  • Μπορώ να αφαιρέσω το BEST T.P.S. από ένα ελαστικό και να το εφαρμόσω σε κάποιο άλλο;
    ΟΧΙ, αυτό δεν προτείνεται! Το BEST T.P.S. σφραγίζει όλους τους μικροσκοπικούς πόρους του ελαστικού. Για να επιτευχθεί αυτό κάποια συστατικά του προϊόντος απορροφούνται από τους πόρους. Σαν αποτέλεσμα αυτής της λειτουργίας, όσο το προϊόν βρίσκεται στο συγκεκριμένο ελαστικό θα το προστατεύει για όλη την διάρκεια ζωής του, αλλά δεν μπορείτε να το αφαιρέσετε και να το εφαρμόσετε σε κάποιο άλλο ελαστικό, μιας και δεν υπάρχει τρόπος αφαίρεσης των συστατικών που έχουν ήδη απορροφηθεί από τους πόρους.
  • Πως συσκευάζεται το BEST T.P.S. ;
    Το BEST T.P.S. συσκευάζεται με τρεις τρόπους: Δοχείο 30 λίτρων. Σε αυτό το δοχείο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την αντλία των 100 ml. Βαρέλι 200 λίτρων, για χονδρεμπόρους. IBC container των 1000 λίτρων για χονδρεμπόρους και αντιπροσώπους
  • Ποια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του BEST T.P.S. ;
    Τα κύρια χαρακτηριστικά του BEST T.P.S. είναι: Άσπρο χρώμα με έντανα μαύρα στίγματα τρίμματος Αντιοξειδωτικό για προστασία των μεταλλικών επιφανειών της ζάντας και του οπλισμού Δεν πάγωσε σε θερμοκρασία -37oC κατά την διάρκεια πειραμάτων και δεν έβρασε σε θερμοκρασία +125oC σε συνθήκες λειτουργίας (120psi). Παρέμεινε υγρό στον αεροθάλαμο και δεν αντέδρασε χημικά με το ελαστικό ούτε και κόλλησε μεταξύ ζάντας και ελαστικού. Είναι υδατοδιαλυτό, γεγονός το οποίο καθιστά εύκολη την αφαίρεση του από το ελαστικό Πολύ καλός αγωγός της θερμότητας και του στατικού ηλεκτρισμού. Το μπάλωμα που δημιουργείται έχει την ίδια ελαστικότητα με το ελαστικό οπότε και δεν στεγνώνει και έχει την ίδια παραμόρφωση με το ελαστικό. Δεν ερεθίζει το δέρμα και ξεπλένεται εύκολα. (Βλέπε MSDS) Είναι φιλικό προς το περιβάλλον και μεταχειρίζεται όπως τα παλιά ελαστικά σύμφωνα με την κατά τόπους νομοθεσία. Το υγρό μέρος του μείγματος είναι ρητίνη που η σύστασή της ειναι κολλοϊδής και θιξοτροπική.
  • Τι σημαίνει θιξοτροπικό και κολλοϊδές;
    Θιξοτροπισμός είναι η ιδιότητα ορισμένων ρευστών να χαμηλώνουν το ιξώδες τους , όταν στα μόριά τους ασκούνται διατμητικές τάσεις. Δηλαδή η ρητίνη του BEST T.P.S.γίνεται πιο λεπτόρρευστη όσο αυξάνονται οι φυγόκεντρες δυνάμεις ( άρα όσο αυξάνεται η ταχύτητα). Κολλοειδές είναι ένα υλικό το οποίο γίνεται όλο και καλύτερη κόλλα , όσο αυξάνει η θερμοκρασία. Αποτέλεσμα αυτών των δύο ιδιοτήτων της σύνθεσης της ρητίνης του BEST T.P.S. , είναι ότι σε συνθήκες λειτουργίας το προϊόν γίνεται πιο λεπτόρρευστο και ισχυρότερη κόλλα, με αποτέλεσμα να γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματικό στην δημιουργία μονίμων μπαλωμάτων
  • Το μπάλωμα που δημιουργείται είναι μόνιμο η απαιτείται επισκευή μετά από κάποιο χρόνο;
    Τα μπαλώματα που δημιουργούνται είναι μόνιμα. Εάν όμως η πληγή που θα δημιουργηθεί είναι τόσο μεγάλη που ξεφεύγει από τα όρια εγγυήσεων του "BEST" T.P.S. τότε θα απαιτηθεί επισκευή και τοποθέτηση οπλισμένου μπαλώματος (μανσόν). Πρέπει να επισημανθεί ότι το μπάλωμα τοποθετείται με το υλικό μέσα στο λάστιχο χωρίς να απαιτείται η απομάκρυνσή του.
  • Το BEST T.P.S. επιτρέπει τον έλεγχο εσωτερικά και εξωτερικά με τις κλασικές μεθόδους;
    Βεβαίως και Ναι. Το BEST T.P.S. επιτρέπει κάθε έλεγχο και κάθε είδους επισκευή χωρίς να αφαιρείται. Υπάρχει η σχετική οδηγία από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ελαστικών και Ζαντών ( E.T.R.T.O. ) με την οποία το BEST T.P.S. είναι πλήρως συμβατό. Έχει αναφερθεί ότι σε συγκεκριμένο ελαστικό το οποίο ανοίχθηκε για επιτήρηση, βρέθηκαν 25 τραυματισμοί οι οποίοι είχαν σφραγιστεί με το BEST T.P.S. . Αναφέρθηκε από το βουλκανιζατέρ Παπαδόπουλος επισκευές ελαστικών Τηλ: + 30 210 5315006
  • Είναι το υγρό κάποιο είδος ψυκτικού για τα ελαστικά;
    ΝΑΙ, Οπωσδήποτε. Το "BEST" T.P.S. είναι κολλοειδές υλικό, το οποίο σημαίνει ότι με την αύξηση της θερμοκρασίας γίνεται καλύτερη κόλλα. Αυτό σημαίνει ότι το υγρό συστατικό της ρητίνης, είναι φιλικό προς την θερμοκρασία οπότε και την απορροφά, άρα το ελαστικό λειτουργεί πιο κρύο. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό όχι μόνο για λόγους ασφαλείας αλλά επίσης διότι αυξάνει την ζωή του ελαστικού.
  • Μπορώ να αλλάξω το BEST T.P.S. από τα ελαστικά μου;
    Οπωσδήποτε ΝΑΙ. Μπορείτε να το αφαιρέσετε πλένοντας το με άφθονο νερό. Αλλά δε θα χρειαστεί αλλαγή. Το BEST T.P.S. θα παραμείνει στην αρχική του κατάσταση σε όλη τη διάρκεια ζωής του ελαστικού. Το προϊόν τοποθετείται μια φορά στο ελαστικό και παραμένει για πάντα σε υγρή μορφή.
  • Θα στεγνώσει το BEST T.P.S. ύστερα από κάποιο χρόνο;
    Το υγρό συστατικό του BEST T.P.S. ποτέ δε θα στεγνώσει είτε μέσα στο ελαστικό είτε μέσα στο δοχείο, εάν είναι ταπωμένο. Σε ανοικτό περιβάλλον θα στεγνώσει ύστερα από μερικές μέρες ανάλογα με την θερμοκρασία την υγρασία κλπ. Εάν το προϊόν στεγνώσει διαχειριστείτε το σύμφωνα με την νομοθεσία για τα ελαστικά.
  • Εάν το BEST T.P.S. εφαρμοστεί πριν τρυπήσει το ελαστικό, θα στεγνώσει; ή θα παραμείνει σε υγρή μορφή;"
    Το BEST T.P.S. ποτέ δε στεγνώνει είτε στο δοχείο, είτε εντός του ελαστικού καθ' όλη την διάρκεια ζωής του. Σημειώστε πως η ρητίνη δεν στεγνώνει ακόμα και όταν δημιουργηθεί μπάλωμα. Στέρεα αντικείμενα υπάρχουν ήδη μέσα στο μείγμα. Αυτά τα αντικείμενα είναι τρίμμα λάστιχου και ίνες. Τα συστατικά αυτά, κατά την εξαγωγή του αέρα ύστερα από τραυματισμό "σπρώχνονται" προς τα έξω οπότε και σφηνώνουν στην μάζα του λάστιχου και δημιουργούν το μπάλωμα. Όταν το μπάλωμα στεγνώσει, γίνεται γόμα. Ο μόνος λόγος για να στεγνώσει το BEST T.P.S. είναι να αφεθεί στο ελεύθερο περιβάλλον.
  • Ποιο είναι το ιξώδες του υλικού;
    Μέσα στον αεροθάλαμο και υπό κανονικές συνθήκες, το BEST T.P.S. είναι ένα πολύ παχύρρευστο υλικό. Σημειώστε πως το ιξώδες εξαρτάται από την θερμοκρασία. Όσο πιο μεγάλη θερμοκρασία έχει το περιβάλλον ή το ελαστικό, τόσο πιο ρευστό γίνεται. Επίσης σημειώστε ότι το υγρό είναι θιξοτροπικό που σημαίνει ότι γίνεται περισσότερο λεπτόρρευστο όσο η ταχύτητα του τροχού αυξάνει και άρα οι φυγόκεντρες δυνάμεις αυξάνουν περισσότερο. Όταν ο τροχός παραμείνει ακίνητος, το ιξώδες αρχίζει πάλι να αυξάνει και το υλικό κολλάει στην εσωτερική επιφάνεια το ελαστικού και την καλύπτει ολόκληρη.
  • Πόσο κοστίζει το BEST T.P.S. ;
    Η τιμή εξαρτάται από το είδος του υλικού που θα χρησιμοποιηθεί και τις ποσότητες. Οι τιμές λιανικής προσφέρονται από τους κατά τόπους προμηθευτές. Τιμές χονδρικής μπορούν να προσφερθούν από τον ίδιο τον κατασκευαστή μετά από συμφωνία συνεργασίας.
  • Πόσο κοστίζει η αντλία;
    Η αντλία είναι ειδικά σχεδιασμένη για να καλύπτει τις ανάγκες του BEST T.P.S. . Κάθε πλήρη διαδρομή εμβόλου παρέχει 100ml προϊόντος. Το πιστόνι είναι μακρύ και κατάλληλο για δοχεία 30 λίτρων. Η σωλήνα είναι εύκαμπτη αλλά το ακροφύσιο είναι μεταλλικό με βάνα και τσιμπιδάκι στο άκρο της. Για λόγους ασφαλείας είναι χειροκίνητη. Το κόστος της ανέρχεται στα 60 Ευρώ χωρίς δυνατότητα έκπτωσης ανάλογα με την ποσότητα.
  • Τελικά έχω οικονομικό συμφέρον να χρησιμοποιήσω το BEST T.P.S. στα ελαστικά μου και να πληρώσω το κόστος του;
    Οπωσδήποτε Ναι Το κόστος του υλικού που περιλαμβάνει και την τοποθέτησή του, θα σας γλιτώσει όχι μόνο το κόστος των επισκευών αλλά κυρίως τον χαμένο χρόνο των μηχανημάτων που σταματούν την παραγωγή έργου από ένα καθισμένο λάστιχο. Τα μηχανήματα είναι πολύ ακριβός εξοπλισμός που πρέπει να παράγει συνεχώς. Ο χρόνος αδράνειάς τους για μια επισκευή ή για να συμπληρώσει την πίεση στα λάστιχά του ελαχιστοποιεί το αναμενόμενο έργο με άμεσα αποτελέσματα στο καθαρό κέρδος.
  • Ένα εργοταξιακό ελαστικό θα χρειαζόταν αρκετή ποσότητα BEST T.P.S. . Θα έχω απόσβεση;
    Είναι αλήθεια ότι η απαιτούμενη ποσότητα είναι ανάλογη με την διάσταση του ελαστικού! Παρακαλώ δείτε τον πίνακα "Οφέλη". Στην τελευταία στήλη του πίνακα μπορεί κάθε επαγγελματίας να συμπληρώσει το κόστος το οποίο θα είχε εάν δεν χρησιμοποιούσε τον προϊόν μας. Δυστυχώς δε μπορούμε να το υπολογίσουμε εμείς επακριβώς μια και η εκτίμηση του κόστους διαφοροποιείται από επιχείρηση σε επιχείρηση. Ο πίνακας θα σας βοηθήσει να εκτιμήσετε πόσες φορές θα αποσβεστεί η επένδυσή σας. Στην συστατική επιστολή από το λατομείο « Β. Τσοκανή Α.Ε.» βεβαιώνεται ότι το κόστος του BEST T.P.S. αποσβέστηκε περισσότερο από δέκα φορές τον πρώτο χρόνο!!!
  • Περιβαλλοντικά, πως συμπεριφέρεται το BEST T.P.S. ;"
    Το προϊόν είναι φιλικό προς τους ανθρώπους και το περιβάλλον. Ανατρέξτε στο MSDS για περισσότερες πληροφορίες. Όταν γίνεται αλλαγή ελαστικών απλά το αφήνετε μέσα στο ελαστικό. Ύστερα από μερικές ημέρες λόγω του ηλίου και του αέρα στο ελεύθερο περιβάλλον, το προϊόν θα γίνει στέρεο και θα μπορείτε να το μεταχειριστείτε ακριβώς όπως και τα ελαστικά με βάση την κατά τόπους νομοθεσία. Οι ατμοί της ρητίνης που παράγονται κατά την εξάτμιση, είναι απολύτως φιλικοί προς το περιβάλλον.
  • Ποιο είναι το πραγματικό νόημα των αριθμών που δηλώνουν το μέγεθος των ελαστικών? Ποια είναι η εσωτερική δομή της κατασκευής των ελαστικών?
    Το σύστημα κωδικοποίησης του διαστασιολογίου και της κατασκευής των ελαστικών, παρέχονται στα Αγγλικά και προέρχονται από το website της YOKOHAMA. Numeric Sizing System This first system developed for tire sizing was used until the late 1960s, but provided only the cross section width of the tire and the rim diameter in inches. If the section width ended in zero (e.g., 7.00-14 or 7.50-14), the tire had a common aspect ratio of about 92. For section widths not ending in zero (e.g., 8.25-15), the tire was considered "low profile" with an aspect ratio of about 82 Alpha-Numeric Sizing System In 1968, a new concept was introduced worldwide. The Alpha-Numeric sizing system is a load-based system where tires are designated by their load-carrying capacity and aspect ratio. The first letter is the load and size relationship, with letters ranging from A to N. The lower the letter, the smaller the size and, of course, the lower the load-carrying capacity of the tire. P-Metric Sizing System To accommodate the smaller tires used on compact cars, the P-Metric (Passenger Metric) system was created in 1976. The maximum inflation pressures of P-Metric tires were raised for lower rolling resistance. The P-Metric system is widely used by domestic tire manufacturers Metric Sizing System Because Europe primarily uses the metric system of measurement, the metric sizing system was developed. It is essentially a conversion of the Numeric system. Section widths are notated in millimeters instead of inches. Originally, tires not identified with an aspect ratio were assumed to be 82-series. When 60- and 70 series tires appeared, the aspect ratio was added to the nomenclature, similar to the P-Metric system. ISO Metric Sizing System The International Standards Organization (ISO) Metric system combines the Metric system with a service description. The service description provides the load index along with the speed rating symbol. Millimetric Sizing System The Millimetric sizing system is similar to the Metric system except that the rim diameter is also represented in millimeters. Light Truck Numeric System Similar to the Numeric system for cars, it lists the section width in inches, construction type, rim diameter in inches, plus the light truck designation. Light Truck Metric Sizing System Similar to the P-Metric system, except the P is replaced with the LT light truck designation. Also, LT-Metric and P-Metric tires differ in construction. Light Truck High Flotation System The same as the Light Truck Numeric system with tire diameter added to the front
  • Πως είναι κατασκευασμένο το ελαστικό? Ποιοι είναι οι μεταλλικοί οπλισμοί που παρέχουν την μηχανική αντοχή της κατασκευής?
    Ο ευκολότερος τρόπος να επεξηγηθεί η κατασκευή του εσωτερικού τμήματος των ελαστικών παρέχεται στην πιο κάτω εικόνα. Έχουμε χρησιμοποιήσει ξανά, όπως και πιο πάνω τις πληροφορίες που παρέχονται από το ΥOKOHAMA tyres website και παραθέτουμε την πιο κάτω εικόνα για την πληρέστερη πληροφόρησή σας.
bottom of page